Національні опитування
🕵️♀️ Оцінка молодіжних центрів і просторів та можливостей для молоді
- мета: оцінити, зокрема, доступність наявних молодіжних можливостей, виокремити актуальні проблеми для молоді, дослідити зручність організації молодіжних центрів та готовність обраної вікової групи долучатися до молодіжної роботи.
- період збору даних: жовтень 2024.
- вікова категорія: 16-35 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: соціологічна група «Рейтинг» на замовлення ОБСЄ.
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
🗂️ Робоче місце вашої мрії: яке воно?
- мета: визначити базові компоненти умов праці, які стимулюватимуть населення до офіційного працевлаштування.
- період збору даних: червень-серпень 2024.
- вікова категорія: 16-60 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: Молодіжна рада Федерації профспілок України.
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
🇺🇦 Національне опитування молоді 2024
- мета: участь молоді у громадському та політичному житті, міграційні настрої, освіту, професійну зайнятість, бачення майбутнього та можливостей, участь у відбудові України, сприйняття соціальних груп і меншин, та споживання медіа.
- період збору даних: червень - липень 2024.
- вікова категорія: 10-12, 13-15, 16-35 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: Центр аналізу та соціологічних досліджень (CISR) Міжнародного республіканського інституту (IRI) в межах програми «Молодь як провідник української національної ідентичності» (UNITY) у співпраці з Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX).
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
🧐 Погляди української молоді на національну ідентичність
- мета: виявити уявлення та переконання молодих українців щодо поняття «національна ідентичність», зокрема: зрозуміти, як молоді люди бачать свою національну ідентичність у ширшому євроатлантичному контексті у зв'язку з цінностями та принципами сучасних демократій; дослідити, як вони сприймають «історичні та культурні наративи», що формують їхнє відчуття приналежності до української спільноти; зафіксувати будь-які зміни в розумінні того, що означає бути українцем(кою) після повномасштабного російського вторгнення у 2022 році.
- період збору даних: травень-грудень 2023.
- вікова категорія: 18-35 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: Платформа Публічної Дипломатії та Info Sapiens в межах програми «Мріємо та діємо», що впроваджується за фінансової підтримки Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX.
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
🎨 Культурні практики молоді України в умовах війни
- мета: з’ясувати актуальний запит на культурний продукт серед української молоді; встановити ключові фактори, які перешкоджають молоді України відвідувати культурні події і заходи; визначити вплив війни на культурне дозвілля молодих українців; проаналізувати актуальний запит на культурні онлайн події і заходи та перспективи розвитку цього напряму.
- період збору даних: грудень 2022 - січень 2023.
- вікова категорія: 18-35 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: Український культурний фонд спільно з U-Report.
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
📰 Індекс взаємодії молоді з інформацією (Y-VIBE): медіаграмотність та споживання інформації серед української молоді
- мета: дослідження, орієнтоване на молодь, яке має на меті виявити більш глибоке розуміння споживання та взаємодії з інформацією, навичок медіаграмотності, серед дітей та молоді віком 10–17 років.
- період збору даних: лютий 2022 (до початку повномасштабної війни).
- вікова категорія: 10-17 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: IREX у партнерстві з Будуємо Україну разом (БУР), Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
🌅 Концепція сучасного молодіжного центру: бачення молоді
- мета: зрозуміти очікування та потреби молоді для створення сучасних молодіжних центрів. Дослідження також окреслює ключові мотиваційні фактори, що спонукають молодь відвідувати молодіжні центри, та основні бар'єри, що впливають на неможливість відвідування.
- період збору даних: березнь - квітень 2021.
- вікова категорія: 10-35 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: IREX в межах програми «Мріємо та діємо» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.
🌏 Future of work 2030: як підготуватися до змін в Україні
- мета: визначення ключових тенденцій майбутнього роботи 2030, щоб виробити рекомендації для зацікавлених сторін під час підготовки та перепідготовки молоді до роботи в майбутньому 2030 році.
- період збору даних: лютий 2021.
- вікова категорія: 14-35 років.
- географія: вся Україна.
- організатор: Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (Career Hub, експертна платформа) в межах програми «Мріємо та діємо» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
- результати: 📚 Аналітична записка за результатами дослідження.